26 Haziran 2014 Perşembe

Çarşamba Günlerinin Yeni Fenomeni "GÜZEL KÖYLÜ"



Eveeet...

Sıcaktı soğuktu yağmurdu fırtınaydı güneşti derken haziran sonuna doğru ancak yaz mevsimini de tam olarak getirdik. :)

Birçok dizide her sene olduğu gibi tatile girdi. Kimisi de final yaptı.
Hal böyle olunca ne yapmak lazım,gidenin yerini doldurmak lazım.

Star TV, çarşamba akşamlarına Muhteşem Yüzyıl ile soluk keserken diziyi sezon sonunda bitirdi ve yaz sezonuna eğlenceli bir işle giriş yaptı.
Hatta iki işle giriş yaptı. 
Kaçak Gelinler pazartesinin kahkaha makinası olmaya aday hatta adaydan da öte pek bir gönüllü. :)

Çarşamba günleri için ise Güzel Köylü'yü hazırladı Star TV.

25 Haziran  yani dün akşam yayın hayatına başlayan Güzel Köylü aynı zamanda da reyting yarışına girdi ve sıkı rakibi Kanal D 'nin dizisi olan  Ankara'nın Dikmen'i ni sollayarak hem totalde hemde AB izleyicisinde birinciliğe oturdu.


Sizi bilemem ama ben izlediğim dizileri dinlediğim müzikleri başkaları da izleyince/dinleyince başkalarının da onun hakkında konuştuğunu duyunca hatta fenomen denilecek kadar çok tutulunca o kadar çok seviniyorum ki sanki benim işim, yatırımı ben yapmışım gibi.  
Anlatamam... 
Anlayamazsınız... :) :)

Yapımı,çekimi,senaryosu ve tabiki kadrosu sıkı gibi geldi bana gayet oturmuş gördüm izleyici gözüyle diziyi ilk bölümde. Umarım devamı da böyle olur,izleyicisi de dizinin kendisi de.
Tek sorun süresiydi. O kadar uzundu ki hatta tekrara bile gitmedi.Neyse ki o kadar kusur kadı kızında da olur. :)

Amaa...

Gelgelelim bu izleyici kitlesi yapımı,çekimi,senaristi için ekranlara kilitlenmedi maalesef ki. Gönül isterdi ki tam tersi olsun ama sektörde işler pek öyle ilerlemiyor. :)




Dizinin başrollerinde usta oyuncuların yanı sıra bir esas kızımız ve esas oğlanımız var. Yani Gizem Karaca ve Berk Cankat.

Gerçekçi olmak gerekirse yukarıda bahsettiğim tam olarak buydu. İzleyicinin % 80-90 'ı sıkı birer Gizem Karaca veya Berk Cankat hayranları oldukları için reklamlarda bile kanalı değiştirmediler. :)  



Diğer % 'si ise rastgele, diğer dizinin reklamında,iki maç arası boşlukta ya da sadece gülmek amacıyla izleyen kesimdir ki olsun. 

Öyle olsun... 
Onlarında kumandaya basan parmakları,izleyen gözleri,gülen yüzleri sağ olsun.. :)





Şimdi " Sen bu yüzdenin neresindesin? " diye soracak olursanız eğer... 

Efendim ben bu % 'nin 80-90'lık kısmında Berk Cankat için bulunuyorum. :)  



Aaa yoo yooo fanı değilim oyunculuğu ve mimikleri çok hoşuma gidiyor ama bi ara " Güzel köylü derken Gizem yerine Berk'ten bahsetmiş olabilirler mi? " diye bir soru sormuşluğum da var. :) :)




Şaka bir yana Berk Cankat'ı ve Gizem Karaca'yı bir komedide izlemek gerçekten iyi oldu.
O kadar yakışmışlar ki komediye, bir an için  eski işlerini düşünüp " Onlar aslında hiç olmamış yeaa. " derken buldum kendimi.

Yok yok. Bu da şakaydı. :) Ben onları da çok severek izledim... 

Eve Düşen Yıldırım'ın Muazzez'ini de Sana Bir Sır Vereceğim'in Savaş'ını da :) :)




Neyse bu yazı da bu kadar yeter sanırım.

Son olarak;
İlk bolÜm izleyicisinin daimi olmasını,katlanarak artmasını,yayında ve yapımda geçen emeklerin boşa gitmemesini diliyorum. 
Umarım uzun soluklu ve bitince de değerli hatırlanan bir iş olur...




***
Gülnaz Aksu 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder